یک آگهی خلاقانه آشپزخانه ای در صفحه نیازمندی ها

0 رای05 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز ایجاد یک آگهی موفق در روزنامه کار آسانی نیست. از آنجا که کلیت رنگ پرینتر دو رنگ سیاه و سفید است، همه محتوا با هم مخلوط به نظر میرسد. اما در این جا یک روش بسیار خلاقانه به کار برده شده تا یک محصول را از ما بقی به طور کامل جدا نماید.

 

مدیر خلاق کلمبیایی "فیلیپه سالازار"، در این آگهی غیر معمول برای آشپزخانه Corona از یک شیوه منحصر به فرد استفاده نموده است.

 

به جای تلاش برای جلب مخاطب با شعار و تصاویر، "سالازار" تصمیم به بازی با شکل آگهی بوسیله ایجاد توهم بصری گرفت. تنها با یک نگاه، خوانندگان خواهند دید که چیزی در مورد این آگهی غیرعادی است.

خطوط مورب در میان صفحه، متون را به سمت یک نقطه گریز مرکزی منحرف کرده و خطوط قائم بدون تغییر مانده اند تا یک فضای پرسپکتیو یک نقطه ای را به نمایش بگذارد. با این حال، آگهی نیاز به بررسی دقیق تر دارد تا کاملاً درک شود چه خبر است.

 

پس از بررسی نزدیک تر است، معلوم می شود که "سالازار" برای ایجاد یک آشپزخانه 3D تایپوگرافی تبلیغ را به طور هدفمند مرتب نموده است.

چاپ به طور واضح کابینت های بالایی و پایینی، اجاق گاز همراه با هود پخت و پز و ماشین ظرفشویی را فرم بخشیده و نشان میدهد. جای تعجب نیست که این مفهوم هوشمندانه شدیداً موفق بود.

 

آشپزخانه Corona در حال حاضر از هجوم خریداران به سمت کسب و کارش با بهره گیری از این تبلیغ لذت میبرد امری که "سالازار" برای آن امیدوار بود.

 

یک آگهی خلاقانه آشپزخانه ای در صفحه نیازمندی ها

 

 

 

ادامه مطلب

حسین مقدم سپهر
نویسنده :: حسین مقدم سپهر
شبکه های اجتماعی